torsdag 12 februari 2009

LOOOV!

Nu har jag äntligen lov! Så otroligt efterlängtat och underbart! Provet gick helt okej och nu är jag totalt ledig!

Jag träffade Ronja en snabbis vid lunch. Jag fick en alla-hjärtans-dag-ros av henne. Hon är så söt min lilla Ronja.

Ellen i min klass är väldigt duktig på photoshop och sådana saker. Under lovet ska hon göra ett försök att ”spexa” upp min blogg lite. Vi ska därför ses om en halvtimme och se om vi kan ta några någorlunda bra foton som hon kan använda sig av.

Mamma åkte till Stockholm redan imorse, så att hon ska hinna vara på mässan under hela morgondagen. Tyvärr tog hon med sig kameran, så det blir inte mycket till uppdatering på den fronten idag.
Nu ska jag fixa mig lite! Puss på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen skola imorgon ? :O Själv drar man till Frankrike så ha det super Lovisa :D

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se