torsdag 12 februari 2009

Så. Hemma igen. Fikade först på Wayne’s med Sara, Ellen, Tina, Paula och Linnéa, vilket var mycket trevligt. Efter det gick jag, Tina och Ellen upp till Slottsparken (?) och fotade lite. Jag blir aldrig särskilt nöjd med foton, men Ellen kan nog redigera de så att de blir okej. :)
Träffade precis Ronja en snabbis. Jag följde henne till Knutpunkten och sade sedan hejdå till henne. Vi kommer inte att ses förrän på onsdag.. :(
Nej, nu ska bädda ner mig och njuta av lovet! Underbart!

4 kommentarer:

Anonym sa...

tack för fikan snäckan!
ha nu så kul i huvudstaden,
vi ses efter lovet igen! :) pusspuss <3

Lovisa Nicklasson sa...

Tack detsamma! Ha så kul i österrike! :D Puuuuss!

Anonym sa...

Tack för fikan från mig med! Och vår lilla shoot =)
Det var många fina bilder på dig och efter att Ellen har pulat lite blir de underbara! :D:D

Anonym sa...

Tack för fikan från mig med! Och vår lilla shoot =)
Det var många fina bilder på dig och efter att Ellen har pulat lite blir de underbara! :D:D

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se