onsdag 11 februari 2009

Jag längtar verkligen till klockan tolv imorgon, då provet är över och jag får lov! Jag är så fruktansvärt nervös för tillfället och jag tvivlar på mig själv jättemycket; tvivlar på om jag kan det, tvivlar på om mina kunskaper räcker till.
Det finns väl inte mycket mer att göra än att genomföra morgondagens förmiddag, men just nu gör endast tanken att det kniper i magen. Varför ska man ha så höga krav på sig själv?

Måste tänka på något roligare, försvinna från verkligheten för en stund.. SATC!!
God natt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med imorgon efter 11.20 leker livet!!!!!!

Anonym sa...

se det från den ljusa sidan stumpan, du kommer göra bättre ifrån dig än mig för jag har inte pluggat alls! haha

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se