söndag 28 december 2008

Julafton x 2

Jag och min syster sjöng singstar, det var dock endast vi som
tyckte att det var roligt, haha!

Som jag nämnt ett flertal gånger tidigare blev inte julafton som planerat på grund av sjukdom. Vi hade i stället en till julafton på annandagjul då hela familjen var samlad. Det var mycket trevligt, med julbord, paket och tomte (jag var utkädd med tejp och bomull).


På denna julafton hade jag på mig följade; min nya kavaj från Cirkus, nya blå tröja från Zebra, vit underklänning från Rut mfl, ljusa jeans från Cheap Monday, armband frånutlandet, nya ring från Granat och stövlar från Bianco.




Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se