söndag 28 december 2008

Charming by Ti Sento

Jag fíck ett jättefint armband från Charming by Ti Sento av min bror och svägerska.

Ti Sento är ett märke som har jättevackra smycken! Charming är en kollektion av märket som erbjuder en mängd olika berlocker till armband och halsband. Deras produktidé är att man ska göra ett så personligt smycket som möjligt.
Deras hemsida är verkligen bra! Man väljer ut ett arband alternativt halsband som man tycker om och kan sedan dra olika berlocker till smycket för att se hur det kan se ut i verkligheten.
Ta gärna en titt på Ti Sento och Charming by Ti Sento genom att trycka på namnen.


Detta fick jag; en länk med stora ögglor, vilket ser robust ut. Jag tycker att berlockerna är otroligt fina; kvinnotecknet symboliserar att jag är en flicka och står för det, diamanten är endast vacker och syns och klänningen symboliserar mitt intresse för kläder och min blogg. :)

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se