söndag 28 december 2008

M E L L A N D A G S R E A

Jag gick och lade mig tidigt kvällen innan, planerade väl vad jag behövde och vilka butiker som var prio ett. Mellandagsrean är något jag längtat efter väldigt länge, så därför var jag mycket spänd på hur det skulle gå..

Givetvis gick jag till Cirkus först, med tanke på kavajen från Hunky Dory som jag provat där tidigare. Jag och en till kvinna var där strax före tio, och jag fick för mig att de inte skulle öppna så tidigt med tanke på att det var så tomt på folk. Så var det dock inte; Cirkus portar öppnades 10.00 och jag och kvinnan hade hela butiken för oss själva.. i alla fall i ett par minuter innan en hel drös med tjejer fyllde lokalen.
Det spelade ingen roll för mig, då jag var djupt försjunken i lyckan av att jag höll i kavajen, rätt färg och rätt storlek - och 50% rabatt! Det kunde verkligen inte bli bättre!

Jag hade löjligt tur den dagen, hittade det mesta jag ville ha med femtio procent rabatt.


På bilden är allt jag köpte under dagen; kavajen från Cirkus, en blå tröja från Zebra, gråblå tunika med underklänning, ett linne i samma färg samt en ljus längre jacka från Noa Noa, en mild grön kofta från Store, plånbok med rem från Åhléns och en ring från Granat.

Jag är verkligen glad för mina nya kläder!

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se