söndag 24 maj 2009

Mörrn mörrn. Sitter här i mitt extremt stökiga rum och funderar över livet. En kopp thé har jag också, såklart! Usch, det är så mycket jag måste hinna idag. Vi har verkligen extremt mycket i skolan nu, såhär på sluttampen.
Egentligen ska jag och föräldrarna till min brors familj och äta söndagmiddag ikväll, men som läget är nu vet jag inte om jag hinner..
Att börja med att göra rummet skinande rent efter helgens shoppingpåsar och gårdagskvällens velande om klädval är nog ingen dum idé, eller vad säger ni?
jag har en del att ta tag i..

2 kommentarer:

Denis :) sa...

Haha det coolaste är ju lätt dockan som du har längst bort till höger :D tufft också att du har en massa bilder på väggen, skitfint rum måste jag säga!
Puss

Lovisa Nicklasson sa...

tack tack, roligt att höra :D tycker det är jätteroligt med inredning, som du ve.. fick inte plats med hela rummet på fotot, eftersom jag stod i sängen och fotade, haha! ;p

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se