söndag 24 maj 2009

I torsdags köpte jag ett par jeans på second hand i Båstad. Var bergis på att jag skulle hitta ett par och efter en lång tid av rotande och provande hittade jag dem, nästan precis sådana som jag önskade. Tyvärr fotade jag inte hur de såg ut innan min lilla makeover, men här är iallafall resultatet!
Jag klippte först av byxbenen från hellånga jeans. Klippte sedan av översta kanten på jeansen, för att få en mer sliten look. Sydde sist ner hällorna, för jag ville fortfarande ha kvar dem.

2 kommentarer:

Denis :) sa...

Du, det blev ju riktigt snyggt! Verkligen! High five på den! ;) Och dom passar ju skitsnyggt på dig också må jag säga :)
Puss

Lovisa Nicklasson sa...

Tack så mycket Denis! :D

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se