måndag 9 mars 2009

Jag vet att jag är jätteseg för tillfället, men har så otroligt mycket annat att tänka på. Det är inte alls lika roligt att uppdatera bloggen om man bara tänker på annat, såsom läxor och andra saker som står högt på ”måste göra-listan”

Idag kom mina solglasögon från Ray Ban hem till mig med posten. Tjoho! Tyvärr hittar jag inte kameran, så jag kan inte lägga in bilder idag. Jag gör det så fort jag kan.

Imorgon har jag prov om massmedier i samhällskunskap. Efter att det provet är gjort lugnar sig stressen en aning och jag får förhoppningsvis mer tid att blogga.

Trots att jag sov nästan tio timmar inatt och en timme på dagen är jag svintrött. Klockan är inte ens halv tio och jag tänker redan på refrängen. Vad är fel med dig Lovisa?

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se