tisdag 10 mars 2009

Idag är verkligen inte min dag! Känner egentligen inte för att gå till skolan, men bestämmer mig ändå för att gå dit och göra provet. Kommer till skolan vid åttatiden, vilket betydde att jag var en kvart tidig. Väl framme vid skolan får jag ett sms från rektorn att vår första lektion är inställd, vilket betyder att jag är en och en halv timme för tidig..kul start.
Provet gick inte heller särskilt bra, vilket gjorde mig på ännu sämre humör. Så fort jag gjort provet gick jag och sjukanmälde mig och promenerade hemåt.
Väl hemma gjorde jag mig en god pastasås till lunch och precis när jag börjat äta gick min tandställning på insidan av den nedre käken av, vilket inte alls är särskilt bra. Usch och fy för denna dagen!

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se