lördag 21 februari 2009

Tja!

Opps! Jag råkade visst sova ganska länge idag.. Vaknade först vid tiotiden, men gick snabbt och lade mig igen då jag inte ens orkade ha ögonen öppna.
Gårdagskvällen började som sagt med en fika. Jag mötte upp Sophie, Frida, Fanny, Ingrid, Linnea, Henke och David på Café Viva där vi tog en kopp te och laddade upp nerverna för kommande skräckfilm. Vid halv elva tiden gick jag, Ingrid, Linnea, Henke och David till filmstaden.
Kvart i elva började filmen och därefter gick adrenalinet upp mot skyarna. Usch och fy! Varför utsätter man sig egentligen för sådana saker? Det var en typsikt rå skräckfilm, med yxor, blod och jagande; man visste därav vad som skulle hända härnäst men det blev inte mycket mysigare för det. Den var faktiskt inte jättebra om jag ska vara ärlig, men man kanske kan kalla det för en upplevelse? Haha.

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se