söndag 22 februari 2009

Sista dagen på lovet.. usch. Det hade inte skadat med en vecka till, eller vad säger ni?
Idag är jag helt slut. Helgen har varit intensiv med sena nätter och för lite sömn. Det speglar nu av sig i ont i halsen och allmänt seg. Just därför ska jag bara ta det lugnt idag, för att ladda upp inför morgondagen.
Äntligen har det slutat snöa! Igår var det verkligen som en ”overkligt lyckad” julafton när det gäller vädret. Tycker dock inte att det passar in just nu, det är för tusan slutet av februari! Okej, vi befinner oss i gråa Sverige, men lite sol som omväxling hade väl inte skadat?
Just nu är jag nerbäddad i soffan, men när jag har ork till att gå upp ska jag lägga in bilder från gårdagen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack för igår <3/linneaaaaa

Anonym sa...

En vecka till hade verkligen inte varit fel!
Hoppas att du mår bättre imorgon! :D

Lovisa Nicklasson sa...

tack sjäääälv linnéaaa <3

Eller hur! Menmen, snart är det lov igen :D Tack!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se