lördag 14 februari 2009

Puh.. Nu är dopet över. Jag är nu gudmor till Algon Valter :)
Jag är helt slut! En mängd folk varav många lekande barn är intensivt, speciellt när man har varit uppe tidigt och lagat mat..

Mina föräldrar har åkt till mormor i Uppsala. Ikväll ska jag och mina syskonfamiljer ha en myskväll med melodifestivalen. Det är inte ofta vi är alla syskon samlade, så jag tycker verkligen att det är roligt då vi är det.

Foton och eventuellt film (vill säga om det är någorlunda bra, haha) kommer senare. :)

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se