lördag 14 februari 2009

DOPDAGS

Hela familjen är redan uppe och förbereder till dopet. Jag vaknade i stort sett precis, så jag är fortfarande lite trött.

Snart ska vi äta brunch-frukost.. Eller ja, det är väl snarare frukost när det gäller tidsmässigt, men själva mängden mat säger brunch; ägg och bacon, mackor, yoghurt, frukt och en mängd till godsaker. Mums!

Det ska bli jättetrevligt att träffa släkten, inte ofta jag gör det. Båda mina mostrar och mina kusiner bor i Stockholm och min mormor i Uppsala.

Imorgon ska jag förmodligen gå runt i city.. som jag längtat! Har såklart kollat runt på olika hemsidor på snygga saker. I lo-oo-ove Sthlm City!

Det är min systers dator jag skriver från för tillfället.. Det är därför jag inte lägger upp några bilder. Ska försöka koppla in internet på min dator i eftermiddag, känns mer hemma med den..

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se