onsdag 18 februari 2009

MOT SUNDETS PÄ-Ä-ÄRLA!

Nu har jag packat ihop alla mina saker. Kan informera om att mina väskor är proppfulla!
Inom en halvtimme sitter vi i bilen på väg hem till Helsingborg. Tiden har gått fruktansvärt snabbt och det har varit jättetrevligt, men det ska faktiskt bli ganska skönt att komma hem också. Det är inte helt fel att packa upp sina saker, tvätta och få ordning på sina kläder.

Ikväll ska jag träffa ett gäng roligt folk som jag inte träffat på ett par veckor. Det ska bli ytterst trevligt!
Återkommer när jag är hemma. Tjingeling!

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se