torsdag 19 februari 2009

Idag ska jag fortsätta att tvätta och fixa klart på mitt rum, eftersom jag inte hann det igår då jag var tvungen att förbereda inför kvällen. Tänkte dessutom gå och träna en sväng, känns som att det inte vore fel. Inte för att det är särskilt lätt att komma iväg, men när man väl är det är det faktiskt (ganska) roligt.
I eftermiddag ska jag ta blodprov.. usch och fy! Anledningen till det är att jag måste kolla mina värden och se om jag har brist på något eftersom jag jämt är så trött. Har tagit det förr, så jag är inte orolig eller så, men kul är det ju inte!

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se