torsdag 19 februari 2009

Gårdagens afton blev mycket lyckad. Jag, Ronja, Sophie, Fanny, Ingrid, Frida, Stina, Henke och David satt runt vårt ljusdukade bord och pratade i timmar. Jag och Ronja hade köpt kex, ostar och frukt och gjort i ordning allt innan de andra kom. Det var verkligen mysigt! Vid tolvtiden stack alla utom Ronja, David och Henke. Vi satt kvar i ungefär en timme och snackade om allt möjligt. Efter typ tio kannor Helsingborgsblandnings-thé blev klockan ett och Ronja begav sig hemåt. Jag och killarna satt sedan kvar ytterligare en stund och pratade. Vid tvåtiden var jag alldeles ensam igen och kröp ner i min säng med ett avsnitt Sex and the City. En ytterst härlig kväll helt enkelt!



Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se