tisdag 10 februari 2009

09.56

Nej, just nu är jag inte munter.. Det tog lång tid att somna igår; jag låg klarvaken och tankarna ville inte sluta snurra. När jag äntligen kommit till ro och sov som bäst ringde telefonen; larmet hade gått i mammas affär vid tretiden. Den första tanken var ju såklart att det var inbrott, vilket det som tur är inte visade sig vara! Det var falskt alarm och hade av någon konstig anledning gått igång av sig själv.
Vid halvfyra tiden var hela familjen uppe. Jag var minst sagt övertrött och började ta fram mat ur kylskåpet samtidigt som jag gapskrattade till de sämsta skämten jag kunde komma på.
Vid fyra- halvfemtiden gick jag och lade mig igen, klarvaken och rastlös. Jag tittade på ett avsnitt SATC för att försöka komma till ro, vilket inte gick särskilt bra. En timme senare lyckades jag till slut somna, vilket var en timme innan alarmet ringde och det var dags att gå upp. Underbart..

1 kommentar:

Anonym sa...

uschdå, låter som en hektisk natt :/
som svar på din kommentar, så satt jag helt ensam på mitt rum och var helt inne i en text jag läste, så bara blåste jag med tuggummit utan att jag riktigt var medveten om det, så blev jag som sagt ganska rädd :P haha.

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se