fredag 23 januari 2009

Kaos!

Jag kom precis hem från den nu ödsliga skolan. Jag, Paula, Magda, Sofi, Hanna, Johanna och Tina gick till Waynes och fikade på hålan. Jag har tänkt att ta med mig min kamera oftare, så att jag kan lägga in bilder från min vardag lite mer.

Har varit ruggig hela dagen.. Kanske beror det på att jag haft en t-shirt på mig.. En tunn skinnjacka som utejacka är inte heller att rekommendera i snöslasket. Fick låna Paulas röda Canada Goose, så jag fick i allfall upp värmen ett tag.
Det var inte helt kul att komma hem till ett rum som såg ut såhär. Vinden måste ha blåst upp mitt fönster av sig själv, min (kommer inte på namnet just nu, men typ ”rullgardinsgömmare”) min rullgardin, min linnegardin, min orkidé och dess kruka låg utspritt på golvet. Skärvor och jord låg utspritt och allmänt kaotiskt var det..Kul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, pricken över i:et det du :(
Men du var säkert jätteduktig och städade upp alltsammans direkt så nu ser det säkert strålande ut igen! ;)

Lovisa Nicklasson sa...

Hahaha, jag, städa?! Jo, jag tackar! Det låg där i några timmar, innan jag kände mig tvungen att ta upp det.. haha, sådan är jag..

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se