onsdag 10 december 2008

Tjoho!

Jag är jätteglad! :D

Jag tappade totalt humöret igår kväll då jag fick veta att vi dessutom hade engelskaförhör tills idag efter att ha pluggat rättskunskap sedan jag kom hem från skolan. Gick därför och lade mig innan tio, på grund av att jag var helt slut och bestämde mig därför att gå upp vd sextiden för att forsätta plugga.. knäppt kanske vissa tycker, men sån är jag.. :)
Anledningen till att jag är glad är för att trots att jag var supernervös inför båda proven idag, så gick båda bättre än väntat!
Nu är det inte mycket skolarbete kvar, skolan kommer i stort sett bara vara en lek fram till lovet! :D

Har precis träffat Eric vilket också gjorde mig glad. :)
Tittar just nu på My super sweet 16 på MTV. Det är bannemej det vidrigaste program som finns; bortskämda snorungar som inte är tacksamma för något. Ett tydligt bevis på att lycka inte kan köpas för pengar!
Haha, det var precis en indisk tjej som ville att en elefant skulle vara med på hennes fest. Det första hon säger när hon klappar den är "Åh, han känns precis som min Louis Vuitton-bag" samtidigt som hon smeker sin väska med den andra handen.
Patetiskt.. det är allt man kan säga.

1 kommentar:

Anonym sa...

hur bra gick rk då? något misstag?? (skönt att slippa den i ettan och ta den i trean:P)

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se