onsdag 10 december 2008

För tillfället älskar jag livet..

Stövlar från Bianco, jeans från Märkesbutiken i Båstad, linne från Urban
Outfitters, kofta Hunky Dory och vantar från Santi DS och diadem från
H&M.
Jag är verkligen på jättebra humör idag! Förmodligen är det för att alla prov är över och de kommande dagarna ser ut att bli riktigt lyckade!

Imorgon har vi kördag; då ska vi öva till vårt (katastrofala) luciatåg samt öva till solonumret. På eftermiddagen ska jag och mamma igen för att julhandla, strosa runder, fika och shoppa. Som ni förmodligen vet vid det här laget så passar denna dag mig perfekt!
..Och inte nog med det.. Vid sjutiden ska jag till skolan imorgon och ha en Pre-lussevaka med glögg, lussekatter och Julmysteriet på Greveholm. Vid halvelvatiden ska sedan alla tjejer i klassen hem till Paula och fortsätta vår vaka med filmer, snack och snacks.. :D
Det kan inte annat än att bli en toppendag!

Dessutom fyller min underbara Ronja år imorgon, vilket även ska firas på fredag. Mer om det återkommer jag om senare!

Nu ska jag faktiskt lägga mig, måste ju vara utvilat inför morgondagen!
Puss på er!

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se