lördag 27 december 2008

Julklappar..

Jag förstår verkligen inte vad tiden tar vägen! Dagarna bara rullar förbi och jag hinner knappt andas.

Jag kom för en stund sedan hem från ett välbesökt Väla. Jag och Ronja var där i några timmar, vilket vi verkligen inte var ensamma om! Det var människor överallt; man var tvungen att tränga sig fram i folkvimlet, ursäkta sig var man än gick och hoppa över att köpa de plagg man hittat pga de oändligt långa köerna.
Tänkte berätta lite om de julklappar jag fick..

Jag fick parfymen från Hugo Boss som jag önskat mig, vilket jag såklart blev glad för.
Jag fick också en randig pyjamas från Polarn & Pyret, en strandväska från Lexinton, bodylotion, underkläder, pengar, ansiktsprodukter från Clinque samt mycket annat trevligt.

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se