torsdag 25 december 2008

Dagen efter..

Idag har jag tagit det väldigt lugnt, umgåtts med ronja och familjen.
Anledningen till att jag inte skrivit idag är helt enkelt för att jag inte orkat. Känner mig fortfarande sjuk och hängig. Ikväll har jag isolerat mig totalt genom att stänga in mig i mitt rum; städat och rensat hela min garderob och allmänt haft munnen stängd. Man behöver faktiskt de ibland..
Jag lovar att jag ska berätta om mina julklappar då jag känner mig piggare!

Nu ska jag ta mig en dusch och efter det gå och lägga mig; måste ju vara pigg till morgondagens rea-start! Önska mig lycka till, hoho! Puss!

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se