måndag 22 december 2008

Julgodis!

Jag och Ronja hade en mycket trevlig eftermiddag tillsammans. Det blev inte Väla som väntat, stannade i stan i stället. Har köpt alla julklappar nu, förutom en, som jag ska köpa imorgon då jag ändå ska ut en vända till på stan. Hade tänkt köpa lite roliga julklappar till mig själv då.. hihi :)

Har precis varit och ätit traditionell middag hos några bekanta, vilket vi alltid gör ett par dagar innan jul.

Nu ska jag och Ebba göra julgodis! Har hittat massor av smaskiga recept, varav ett kallas för marchmallowfudge..Låter inte helt fel?

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se