måndag 15 december 2008

Imorgon är det över!

Nu har jag bara en aning plugg kvar innan jag är färdig med det för i år! Imorgon ska en svenskaartikel in (som jag precis är klar med!) och så ska jag, Martina och Elinor redovisa om Lissabonfördraget. När det är gjort ska jag minst sagt fira; med jul-PPP på the Tivoli imorgon kväll!
Emmelie i min klass sade idag att jag har stor press på mig med klädval till morgondagens festlighet på grund av att hon trodde att många läser min blogg. Haha, komiskt med mycket gulligt sagt! :)
Jag får väl försöka att leva upp till det..

Var ute på stan en stund idag; dels för att hitta något att ha på mig imorgon och dels för att dofta på parfymer. Har fortfarande inte hittat någon speciell jag trivts med!
Har någon doftat på Calvin Klein - Woman eller Sarah Jessica Parker-Lovely? Jag får alltid så ont i näsan i affären och har svårt att känna skillnad på de olika dofterna efter en stund, men fick för mig att de luktade gott? :)
På klädfronten hittade jag ett sött linne i längre modell som är helt öppen i ryggen. Det var väldigt snyggt men tyvärr var det svart, och jag är sugen på att ha något som synns mer. Jag hängde undan det på Tretton tills imorgon, så får vi se hur det blir.
Vad ska ni ha på er? :)

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se