lördag 13 december 2008

Hallåja!

Oj oj, har inte haft en ena ledig stund på 48 timmar!

Lussevakan hemma med tjejerna i klassen hemma hos Paula blev jättelyckad! Vi hade jättemysigt med mycket prat, skratt och gott att äta. Efter en dryg timmes sömn var det dags att åka till skolan och göra sig redo för luciatåget.
Jag var nästintill svimfärdig hela gårdagen och efter två timmars sömn på eftermiddagen var det dags för ronjas och annas födelsedagstillställning.
När jag väl piggnat till och träffat allt folk blev jag på riktigt bra humör. :)
Senare på kvällen drog jag, My och Rebecca ner till stan en stund. Efter att jag sagt hejdå till dem mötte jag upp Eric.

Helgen har än så länge varit riktig trevlig!

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se