tisdag 2 december 2008

Godafton!

Hej på er!
Jag är på jättebra humör, mycket på grund av alla fina kommentarer jag fått! Några av mina läsare har bett mig att göra inlägg om lite olika saker, och givetvis tänker jag inte göra er besvikna! Ska lägga ner tid på det ikväll, då jag ätit och pluggat klart :)

Något som ni kanske har sett och som också är roligt är att min annonsering kommit igång. Olika lämpliga företag annonserar på min blogg, vilket jag eventuellt kommer tjäna någon liten slant på om jag har tur. Hoho!

Återkommer senare gott folk! Puss

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad kul att du kan tjäna pengar på det du gör som bäst : BLOGGA!!! jag hade kunna läsa hur mycket som helst!!! kom bara ihåg att vi älskar uppdateringar

Lovisa Nicklasson sa...

DU GÖR MIG SÅ GLAD! :D:D
För att jag ska tjäna pengar måste läsarna dock klicka på annonserna ;)

Anonym sa...

bara klicka? inte köpa? då fixar vi ju de?;S

Lovisa Nicklasson sa...

Ja, jag vet, mycket märkligt. men såsom jag förstått det så är det så! :D

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se