söndag 30 november 2008

När första ljuset brinner..

..står julens dörr på glänt,
Och alla vill vi fira,

att det är första advent!
(eller något i den stilen..)

Hej på er!
Nu ska jag duscha och fixa till mig till dagens julmarknad. Jag och Ronja ska ha en mysig heldag tillsammas, vilket aldrig sitter fel! Ska somsagt sköta fiskdammen på skolan en stund tillsammans med Sara, vilket också ska bli roligt.

Lussebullarna blev riktigt lyckade, känns som att jag skulle kunna äta hur många som helst.

3 kommentarer:

Anonym sa...

kan du inte tipsa om bra hemsidor man kan beställa kläder från? :D

Lovisa Nicklasson sa...

Givetvis kan jag göra det! :) Tack för din engagemang!

Anonym sa...

Lussebullar är typ cp gott, fast inte när dem blir torra
På tal om Bra hemsidor
Asos som du brukar skriva om är ju sjukt grym, hipp och groovy har jag upptäckt...
Ha de N-A-J-S

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se