lördag 29 november 2008

Lussekatter och allmänt mysigt..


Nu är min och mammas lussekattsdeg på jäsning. Hemmet börjar så smått täckas av julens ljus och jag är på toppenhumör!
Har fått jättemycket nödvändiga prylar gjorda idag, vilket gör det hela ännu bättre.
Ska bli otroligt kul imorgon; med första aventsfirande i stan, ljusprydda träd och UF-mässa på Procivitas. Jag fick veta idag att jag skulle hjälpa till skolan imorgon, och det är inte vilket uppdrag som helst; jag ska ta hand om fiskedammen! Det är inte fy skam det inte!

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se