onsdag 22 oktober 2008

Äntligen hemma

Har precis kommit hem efter en lång dag i skolan där allt från luftmolekyler till tennisservar ingick. Har varit en bra dag, speciellt nu på eftermiddagen då jag och Martina var allmänt övertrötta och flippade ut.

Jag ska nu byta om till myskläder, göra i ordning mitt vanliga mellis med All brain, nötter och russin och sjunka ner framför teven en stund för att fira att det snart är lov(!).
Har endast en uppgift kvar att göra; en dikt på engelska om vad som händer på en viss plats, vilken i mitt fall är knutpunkten.
Ni får hemskt gärna tipsa/skriva till mig om vad ni vill att jag ska skriva om i min blogg! :)
Hej så länge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker att du skriver super bra redan men det skulle vara skoj om du hade med dagens outfit! då man ser att du är intresserad av mode! :)

Lovisa Nicklasson sa...

Tack, vad roligt att höra! Givetvis kan jag göra det, håller med om att jag inte är så bra på det. har gjort det ett fåtal gånger, men ska genast bli bättre på det! :)

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se