söndag 31 januari 2010

jag tycker att det är väldigt läckert med röda läppar, vet bara inte om det passar mig?
igår bokade familjen sin resa till spanien i sommar! vi ska först vara en vecka i en solort vid norra kusten som jag inte kan komma på namnet på för tillfället, sen några dagar i Barcelona. uuunderbart! det som är ännu mer underbart är att min fina lotta från stockholm kanske kanske kanske ska följa med. hoppaaas med mig, tack!
jag har precis ätit frukost på sängen med mig själv och ska snart sätta igång med pluggeriet. om ett par timmar ska jag även träffa paula för att inhandla varor till våra maskiner (som denna veckan hade rekord!)

igår var det bara två veckor kvar till fashion week i köpenhamn! det ska bli fantastiskt trevligt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

du är fin.

Tina sa...

Guud vad skönt med España! :D

Gå in på min blogg och hämta din bloggaward! :D<3

O sa...

Red lips suits you! :)

Anonym sa...

och du passa bra i det ! you know it // nicke pets halmstad/båstad ;)

Anonym sa...

och du passa bra i det ! you know it // nicke pets halmstad/båstad ;)

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se