måndag 4 januari 2010


Jag lade mig redan vid elvatiden igår och somnade bums. konstig som jag är vaknade jag klockan sju imorse av att jag var hungrig och gick därefterupp och tog mig en kopp te och yoghurt och kröp sedan ner i sängen igen.
slog sedan på datorn och gick in på mtv.se för att kolla 16 and pregnant. har ni sett det? jag kan ju säga så mycket som att jag spendare två timmar av morgonen med att försöka se skärmen genom tårsprängda ögon. fy tusan vad rörande.

jag lyckades till slut att somna om och vaknade för ungefär en timme sen. jag gick då upp och läste tidningen och åt en salami- och briemacka, mums. drack till allas förvåning givetvis ännu en stor kopp te.

nu nu nu väntar träning!

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se