fredag 29 januari 2010

jag är jätteglad, allmänt bra humör. livet känns faktiskt riktigt bra idag.
igår var jag på café viva med ebba, ebba och andreas i några timmar och hade jättemysigt. vid elvatiden gick jag och andreas sedan vidare till GP en sväng. jag hade en riktigt trevlig kväll och kom i säng vid halv två. nu är jag uppe och det är snart dags att bege sig till skolan.

börjar 10, slutar 13 - jag klagar inte alls!
idag börjar solosången igen, yey!
ikväll har tinis sin 18årsmiddag, trevligt ska det bli!

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se