onsdag 16 september 2009

Jag vet inte, har en liten hängig dag.. eller dagar? Känner mig inte sjuk, men inte heller helt frisk. Ikväll har jag bara tagit lugnt. Jag har legat bland täcke och kuddar på golvet med tända ljus och skissat på kläder som jag ska förhoppningsvis ska få uppsytt inom kort (!). Mamma har en sömmerska i sin affär och hon är intresserad av mina skisser. Och ja, gott folk; som ni förstår är jag väldigt exalterad inför detta!
Som produkt- & designansvarig samt försäljningschef i vårt företag har jag också skrivit en hel del mail till olika personer ikväll. Åh vad jag älskar UF!

Jag är så sugen på att köpa en ny dator! Min är inte överdrivet gammal, men eftersom utvecklingen går i en extrem hastighet känns min helt plötsligt stor, otymplig och allmänt seg.

Nu kollar jag på Fråga Olle dokumentären.. Galet så olika människor kan leva!

gammal bild, de nya skisserna är inte redo att läggas ut än.

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se