lördag 12 september 2009

I gotta feelin'

that tonight's gonna be a good night.

Nyduschad och invirrad i en på tok för stor morgonrock. L o v e l y. Mam och pap är i båstad, så jag har hemmet för mig själv. Gårdagskvällen bestod av genrep (!) inför kvällens event och mys med té och tända ljus med Tinis och Sara. underbart tjejer, tack för det.

Tänkte försöka palla mig upp och klä på mig, har ett par ärende på stan som behöver göras.

Ikväll är det alltså uppträdandet på en Rotarymiddag som står högs på listad. Oj, vad vi har övat! Det ska bli grymt roligt. Mellan loungesångerna och entertainmentdelen ska jag springa till Haket, där 9fm har reunion. Ska bli to-o-oppenkul att träffa dem igen!

Nej, nu dör min dator snart (underbara 40 minuters batteritid..)

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se