onsdag 19 augusti 2009

Jag är nu tillbaka till sundets lilla pärla. Visst, det har sina poänger, men det hade inte varit helt fel att stanna heller. I love Stockholm.
Förmiddagen spenderades på resebyråer. Jag, Ronja, Rebecca, Ingrid och Seth har fått för oss att vi ska åka till solen i höst. Gran Canaria är sjukt lockande. Synd att pengar inte växer på träd..
Nu ligger jag på mage i sängen och allmänt segar mig. Tänkte göra en att-göra-lista (känner att det är lika bra att börja vänja sig vid det nu..) med olika saker jag vill hinna med idag. Som skönt är, är det inte speciellt ansträngande saker jag ska hinna med idag.

a sova
a packa upp resaväska
a dammsuga
a sy om klänning och blus

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se