tisdag 2 juni 2009


Vad tycker ni egentligen om jumpsuits?

4 kommentarer:

Valentino sa...

Eftersom du skrev "ni" så anser jag mig själv vara träffad som läsare av denna blogg ^^ haha nej jumpsuits är ju speciella plagg :P just den som är på den här bilden ser ju verkligen okey ut, men det finns ju verkligen en massa varianter på hur dom kan se ut, och många tycker jag är rätt "fula" (om man nu får vara så hård i bedömningen). Sen beror det såååå mycket på vem som bär suiten och vad man har för accessories till. Så jaa, man ska akta sig för vad man köper enligt mig ^^ haha :D
Hoppas jag hjälpte på något sätt! Jag hoppas iallafalla att min åsikt kom fram om det var det du ville :)
Puss!

Anonym sa...

jag tycker att dett kan vara fint. ett tips till blogg är att du kanske borde skriva ut varf sakerna kommer ifrån, för du läggar upp så himmla mycket fint och ajg är sugen påa tt kolla närmare på det. BRa blogg annars!!

Mimma sa...

heeelt underbart =)

Sofie sa...

Inget för mig men det kan ju vara snyggt pâ vissa! :D

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se