onsdag 27 maj 2009

ReBirth - 100% ekologiskt vaxFör flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi
- ge nytt liv till ditt hår.

Jag är grymt stolt över dessa fyra artonåriga killar från min skola som har utvecklat denna produkt, som nu säljs i butiker runt om i Sverige. De vann miljöpriset på den regionala mässan i Ung Företagsverksamhet i våras och kvalade sig utan problem till SM i Stockholm, där de var en av finalisterna.
De är kunniga, miljömedvetna och businessminded. Det är bara att säga grattis och lycka till i framtiden!
Köpsugen? Det förstår jag! Kontakta mig genom att svara på detta inlägg!

"Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår."

7 kommentarer:

Anonym sa...

Shit, har hört att detta ska vara helt sjuuukt bra! Var kan man köpa??

Lovisa Nicklasson sa...

Det är det! :D Gå in på deras hemsida för mer info! Good luck mate :)

Anonym sa...

Fan, jag vill också ha!! give me, give me!

Lovisa Nicklasson sa...

Gå in på hemsidan så löser det sig! :D

Anonym sa...

''Shit, har hört att detta ska vara helt sjuuukt bra! Var kan man köpa??''
Låter som om rebirth-haircare varit här och kommenterat annonymt.

Anonym sa...

Hej! Jag har hört att detta vax ska vara dåligt och att burken innehåller gris? Stämmer det? Någon sa till mig att fem grisar offras per burk? stämmer det?
Sen innehåller den lava ifrån en utrotningshotad vulkan? Stämmer det?

Anonym sa...

Edit, 3 st är 17 år :) spelar inte mig någon roll men tydligen så gör det på krogen :( mvh André från ReBirth :)

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se