torsdag 21 maj 2009

Oui, c'est moi.

Just nu är jag i min sommarstuga i Båstad. Första gången jag kan vara uppkopplad här, då vi skaffat trådlöst internet! Mycket bra investering, må jag säga.

Har suttit timtals denna eftermiddag och kollat på Elin Kling och andra modebloggerskors små krypin och jag insåg att jag verkligen saknar min lilla sida. Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, eller jo, jag vill ju dela med mig av mitt stora intresse för kläder, men mer än så är det inte. Kanske behöver jag inte göra mer; kanske behöver jag inte göra mig till och försöka skriva mina eftermiddagssysslor på ett så intressant sätt som möjligt för att lyckas åstadkomma något.. Kanske räcker det bara att jag koncentrerar mig på det jag tycker mest om och gör så gott jag kan av det istället. Jag vet inte, vad tror ni?

3 kommentarer:

du vet vem :D (palla) sa...

du är tillbaks! yes <3

Bear sa...

gött att du är igång igen.
bara kör och skriv om det du tycker är roligt, personligen tycker jag att det är ganska patetiskt med bloggar där folk beskriver vad dom gjort varje timme under ett dygn, dras inte med i det, kör på din egen stil, skriv om din passion för kläder, det är fucking awesome, tänk på barnen i afrika and use the force for fuck sake.
det är min åsikt.

Elli sa...

Heja Lovisa!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se