söndag 24 maj 2009

Gud vad skönt det är att känna att man får saker gjorda! Jag har precis sammanfattat största delen av geografin till torsdag och innan dess övat på min muntliga presentation i franska tills imorgon. Just nu tar jag mig en liten paus i pluggandet. Tycker att jag är värd det efter timmar av slit. puh.
Det blev ingen familjemiddag ikväll, kände inte att jag skulle hinna. Det betyder alltså att jag har hemmet för mig själv och Lykke Li sjunger ekande mellan väggarna. (ellen är fotograf; tagna i början av 09)





3 kommentarer:

Valentino sa...

Ja här var vi duktiga ja! :) men hade inte stackars ni en massa förra veckan också? eller är det denna veckan om är lixom värst för er också?
Haha gött sen ikväll med ensamt hus och en massa skön musik! ;D
Aja ha d fint och bara så du vet så sympatipluggar jag med dig ;) så du är inte ensam här i världen med det :)
Puss

Tina sa...

Det var då jag var fotoassistent och väskhållare va? ;)

Lovisa Nicklasson sa...

vi har typ dubbelt så mycket denna veckan! :/ Tackar för det ;D

Yes, tinis, you're right!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se