torsdag 5 mars 2009

Oj, vilket lång och intensiv dag. Det gick bra hemma hos Lange; vi gick igenom ett par låtar och kom igång med övningen. Känns lite lugnare nu! Hihi.
När jag skulle hem gick jag givetvis på fel buss och åkte åt andra hållet. Fick sedan gå av igen och stå och frysa i väntan på bussen (precis som att jag inte var tillräckligt frusen).
Väl hemma vilade jag en liten stund innan jag bytte om till träningskläder och begav mig till Friskis. Där mötte jag upp Tina, Sara och Linnéa och gick på skivstång/stepp. Det var en aning avancerat och svårt att hänga med, med tanke på att jag inte gått på det innan, men mycket roligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, hur kunde du ta fel buss? :P tog du femman? :D

Lovisa Nicklasson sa...

mmmmm... åt fell hååååll!! :O

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se