tisdag 3 mars 2009

.. och så var ännu ett prov överstökat! Så skööönt! Något som gjorde mig otroligt glad var att jag dessutom fick alla rätt på det (läraren rättade direkt)! :D

Något som är mindre roligt är att min lilla Ronja har skadat sig; hon har vridit axeln ur led i skidbacken och ligger nu hemma och kan knappt röra sig. Jag tänker på dig gumman!

Igår dog min mobil.. jag har haft den väldigt länge och haft problem med den sedan den var ny, men igår gick det inte att sätta på den igen. Som tur var hade vi tydligen en (helt ny!?) mobil liggandes hemma, så problemet löstes snabbt.
Nu ska jag bara njuta av att inte har ett prov imorgon (endast glosförhör och rättkunskapläxa, men det glömmer vi nu)

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se