fredag 27 februari 2009

UKM

Jag vet inte om jag har flippat ut eller vad det är med mig, men jag har anmält mig och min kompis Lange till UKM talangjakt den 5e april i Helsingborg! Jag skickade ett sms till honom vid lunchtid idag och frågade om han var sugen på att ställa upp, vilken han var. Har precis skrivit klart anmälan nu (eftersom sista anmälningsdagen är imorgon!)! Haha, känns lite galet med tanke på att vi aldrig har spelat tillsammans, men går säkert bra. Vi ska ses nästa vecka och bestämma låt och öva järnet! Tjoho!











4 kommentarer:

Anonym sa...

Då kör vi hårt Lovisa !! :D haha, impuls ftw

Anonym sa...

JA LOVISA!! :D
/stina

Lovisa Nicklasson sa...

Haha, jag vet inte vad vi gett oss in på men kul ska det bli :D

Anonym sa...

haha, vad skoj! :D/linnea

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se