torsdag 26 februari 2009

Torsdag eftermiddag.. det gillar vi!

Hade bara en timmes franska idag och utvärderingssnack om vårt mini-uf med Niclas; MVG! :D
Är nu hemkommen och har precis ätit lunch. Eftersom klockan bara är halv tolv har jag gott om tid idag och behöver inte stressa med någonting, vilket känns väldigt skönt. Tänkte dock jobba undan med en del som tynger mig, så att jag slipper göra allt i bilen på väg till Göteborg.
Har jag förresten sagt att jag ska dit? Haha, det ska jag i alla fall! På lördag morgon åker jag, mamma och pappa dit för att spendera ett dygn i Göteborg. Vi har länge pratat om att åka dit, men det har inte blivit av. Ska bli mycket trevligt!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad najs, göteborg är lätt en av sveriges bästa städer, min personliga favorit iallafall
Ha det så trevligt där :p

Anonym sa...

Grattis Lovisa :)

Lovisa Nicklasson sa...

Ja, längesedan jag var i Gbg så det ska bli riktigt roligt :D vad är det som är så speciellt med Götet då, bear-guy?

Tack Elli! :)

Anonym sa...

Gbg <3 :P
Du borde försöka hitta till Prickig Katt, mest för att där är så mysigt :) adress finns nog på deras hemsida.

Lovisa Nicklasson sa...

Tack så mycket för tipset! :D

Anonym sa...

Alltså sjukt att vi åker till samma ställen, jag åker till Göteborg imorgon :P

Lovisa Nicklasson sa...

haha du förföljer mig!!

Anonym sa...

nä men GBG är bara en genuint skön stad, mysig, härlig stämning på nått sätt, skönt folk, grymma butiker; Bengans (typ sveriges bästa skivbutik), samt 2 Weekday
Du borde definitivt kolla in den nya weekdaybutiken, om du inte redan har gjort det, den är, minst sagt, f*cking awesome

Anonym sa...

så grymma vi e! :D
Ha det underbart i Göteborg! :)

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se