onsdag 25 februari 2009

Tjo flöjt! Trots att onsdagen är den längsta skoldagen på veckan, hade jag ovanligt få lektioner idag. Vi hade sovmorgon till halv tio, då engelskan ersatte geografin. Jag gick efter en halvtimme eftersom jag skulle till doktorn.
Gymnastiken missade jag för att jag är representant i skolans elevplenum, som idag inte var särskilt seriöst (det var mest flams och fikabröd..) Efter lunch hade jag en lektion rättskunskap och efter det slutade jag. Inte helt fel!
Nu är jag hemma och borde sätta fart med allt plugg, men jag orkar verkligen inte! Känner för att sova en sväng istället. God natt!

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se