söndag 15 februari 2009

Söndag i Storstan

Åh, vad jag älskar denna stad! Åkte in till centrum vid tiotiden och kom precis in genom dörren. Jag har gått och gått och gått och gått.. Har lite smått och i kroppen nu, men det är det absolut värt!
Måste ännu en gång berätta hur mycket jag älskar att gå runder ensam i affärer. Att strosa runder i sina egna tankar och kolla på kläder är underbart.
Jag tog en solo-lunch på ett ställe med utsikt över Hötorget. Med en grillad kycklingmacka, en kopp thé, en modetidning och utsikt över folk kunde det inte bli mycket bättre. Där satt jag en god stund i min ensamhet och njöt av det. Haha, jag låter verkligen som en asocial ensamvarg..

Som jag kanske nämnt tidigare tog mamma med sig kameran till Uppsala. Jag är därför tvungen att klara mig med min måttligt bra mobilkamera..

Dagens shopping! En naturvit bred tröja och en marinblå virkad oversize från Monki (som jag lagt in bilder på på bloggen innan) och en tunn vit "tältkofta" från Zara


Jag vet inte riktigt om jag uppskattar sådana här provrum; räcker det inte bara med en av sig själv?

En uuuursnygg gråblå kavaj på Zara; tyvärr håller inte min plånbok med för tillfället..
(köpte förresten den vita linne grejsimojen under)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sjuuuuukt snygg outfit! :D

Lovisa Nicklasson sa...

Taaack ;D tyvärr är inte kavajen min :(

Anonym sa...

Nej, men du har ju din Hunky Dory, och den skulle ju vara ursnygg till med! :)

Lovisa Nicklasson sa...

Ja det är den alldeles säkert ;D vi får helt enkelt hoppas på det!

Anonym sa...

Åh, den marinblå är underbar! Köpte en likadan fast i vit igår, i love it!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se