torsdag 26 februari 2009

Skoltrött..

Det är faktiskt ganska märkligt att man redan är skoltrött, eftersom vi precis hade lov. Jag menar, det är inte endast jag som klagar över det; många av mina vänner säger dagligen hur trötta och omotiverade till skolan de är nu för tiden.
Hela min familj är för tillfället ganska trötta och stressade. Det ska därför bli jätteskönt att komma iväg i helgen och bara umgås och hitta på roliga saker. Ni får gärna ge förslag på roliga saker och affärer man kan besöka i Göteborg!
Jag tror att man kommer tycka att det är mycket roligare att gå ut när våren kommer. Man märker redan att det börjar bli varmare, ljusare och inte lika rått väder. Det är fortfarande en hel del kvar; regnet ska bort, knopparna och fågelkvittret ska komma och solen ska tränga igenom de tunna molnen.Åh, gud vad jag längtar efter värme nu! Vår- och sommarkläder; korta shorts, pumps och solglasögon! Väääärme!

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se