fredag 20 februari 2009



Kom precis innanför dörren efter en huttrande bussfärd i ett snötäckt Helsingborg. Varför plötsligt detta väder? Jag som trodde att det var dags för varmare tider.. Usch för minusgrader och kalla vindar. Nej; vår, vår, vår, tack!
Det blev en stillsam kväll även ikväll. Jag, Ronja, Ingrid, Frida, Fanny och Erika var hemma hos Ingrid och drack thé och åt popcorn. Alla ville egentligen hitta på något mer fartfyllt, men det blev inte mycket av det denna torsdagsafton. Vi hade mycket mysigt ändå, med skratt och djupa (?) diskussioner.
Imorgon är det redan fredag! Kära någon, vad snabbt lovet har gått! Jag har ju i och för sig hunnit med en hel del, men ledighet kan man aldrig få för mycket av! Jag har inget emot att komma tillbaka till skolan, men bara ordet plugga får det att knipa i magen. Det är verkligen underbart att vara ledig.
Nu ska jag göra mig en kopp varm mjölk och ta något att äta. Efter det är det bums i säng för övertrötta Lovisa!

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se