onsdag 11 februari 2009

Kom precis hem från en dag innehållande engelskaprov och handbollsturnering.Provet gick relativt bra, är mest glad för att det är över. Turneringen gick inte särskilt bra för min klass, men de som spelade skötte ett utmärkt jobb ändå!

Har både en mäktig läxa i franska och prov i företagsekonomi i morgon. Kom precis hem från en dag innehållande engelskaprov och handbollsturnering. Provet gick relativt bra, är mest glad för att det är över. Turneringen gick inte särskilt bra för min klass, men de som spelade skötte ett utmärkt jobb ändå!

Det är min sista dag imorgon i skolan innan jag går på lov. Jag ska nämligen begära ledigt på fredag, då jag ska spendera förmiddagen i bilen upp till Stockholm och eftermiddagen eventuellt på modemässan (hoppas hoppas!).

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att du får det underbart skoj i huvudstaden! Och givetvis att du hittar massor! :)

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se