måndag 16 februari 2009

Jag, Julia, Tilde och Algot kom precis hem ifrån en heldag på Stinsen. Först satt jag och Julia och åt en lång god lunch. Det var längesedan det bara var hon och jag, så det var trevligt att kunna prata om allt möjligt ostört (Algot sov i vagnen och Tilde var på dagis).
När vi hämtat Tilde gick vi tillbaka igen. Jag köpte ett par myslångkallingar på Polarn o. Pyret.
Jag bjöd även sällskapet på en fika, eftersom det är Julia-dagen idag (och för att jag kände för det såklart, hihi)
Jag köpte dessutom ny hårfärg (!) till mig. Tycker att min nuvarande färg börjat blekna och blivit riktigt tråkig. Brukar göra det hos frisören, men tänkte att det kunde vara roligt att experimentera lite själv. Julia och jag ska ha spa ikväll; med hårfärning, pedikyr och ansiktsmasker..en liten tradition som systrarna har.

Från i julas; vattkoppsprickiga Tilde, Algot, jag och Julia.

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se